Thursday, May 19, 2011

hati tercabar

x campur orang nanti di cop sombong....bila campur,pening kepala tengok kerenah orang....seboleh2nya kita nak buat yang terbaik untuk masyarakat sekeliling....tapi ada pula yg ambil kesempatan serta memburuk buruk kan kita
bak kata pepatah 'biar rasmi padi ,makin berisi makin tunduk....jangan jadi seperti lalang....hidup meninggi tapi x berguna'kalau rasa diri cukup hebat.....berdiri lah sendiri tanpa bantuan orang lain.....rasa diri di pergunakan untuk kepentingan peribadi....bukan sekali tapi da banyak kali.....depan orang ramai dia la hebat tapi bab fakta.....aku di sorongnya.......'lembu punya susu, sapi dapat nama'......yang kelakarnya bila ada kecemasan...kelam kabut mesej aku...kalau x jawab...berdering2 telefon aku minta bantuan......tiba masanya aku ajar dia.....sabar pun ada hadnya....kau mencabar dan jatuhkan maruah aku......siap kau......

No comments:

Post a Comment